Seiten

Mittwoch, 5. Dezember 2012

the artist, part I

http://www.youtube.com/watch?v=FktNzLg_te4

"drink up baby/ stay up all night/ things you could do/ you won't, but you might."

asta in paranteza. ca nu mai stiu cum e, sa drink up all night. de citeva luni incoace nu mai beau alcool - adica, un pahar de vin/ sampanie simbata, unul duminica, intr-un ritm burghez si ordonat. ceea ce pentru mine a insemnat o schimbare sensibila. mai intii am suferit o depresie, dupa ce luni seara m-am trezit fara "the after yoga party", fara e., k.und k., etc. sarmul meu amuzant, starea mea de "tipsy", cum o numea v., erau "under the influence". de cind sint la berlin, chiar si la volan, s-a intimplat sa ma urc si cu definetly mai mult decit un pahar de sampanie (cam limita legala permisa in germania) la bord. nu manga, just tipsy. asa ca atunci cind mi-am vazut matizul izbit, dar fara mine in el, mi-am facut o cruce mare, trecind in revista datile cind am scapat la mustata. caci cineva  tot tre sa sufere, tot tre sa plateasca pentru pacate, chiar si pentru alea din trafic. asa ca daca nu eu, atunci masina. dar altceva voiam sa povestesc, sa spun ca-s ok, ca ma pot suporta si in stare de constienta, e ok, e ok, se poate.

 intr-una din datile cind a venit pasha la berlin, eram la maybachufer, si-i arat, oprindu-ne la intersectie, "pasha, daca ar fi sa masor in ceva anii astia de berlin, pai uite, de aici pina la kottbusser tor as umple partea asta de strada cu sticlele de hefeweizen+sampanie+cocktailuri baute, si cealalta banda, dinspre kottbusser spre maybachufer, cu dürüm-urile mincate." pasha ma incurajeaza, caci vede in asta o "lucrare": "shura, you are an artist"...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen