Seiten

Montag, 12. November 2012

what does HE deliver...

n-am avut si n-am nici in continuare vreun interes pentru america, americani si mai ales pentru politica americana. nu ma revolta nimic, din ce fac, nici nu ma intriga, nici nu-i cred responsabili pentru jocurile de culise care afecteaza mersul omenirii din ziua de azi. ma simt insa destul de linistita ca sint ei acolo, si nu china sau rusia, sau si mai rau, india. bleax.

singurul moment  cu alegerile pe care l-am prins, acum, la sala de sport, cind alergam pe banda, a fost o declaratie patetica&lacrimogena, a la hollywood, cu obama. ceva cu nu conteaza ca esti asa sau altfel, gay, straight, black, bla bla, ceva, asa, care chiar numai in scenele cu multi figuranti din gladiator mai poti vedea, oricum, vei reusi. n-am prins ce anume, unde, cind, cum, oricum, analistii americani care il luau in serios, ca asta era meseria lor, se intrebau "will he deliver all that?"

intr-o gindire simpla si sanatoasa de taran roman, mie imi place obama pentru ca imi place de michelle obama, care imi place because of her big fat ass. pe bune. si pentru ca am vazut-o facind flotari, tot asa, intr-un talk show,  prins tot asa, la sala, alergand pe banda. ad-mi-ra-bil. restul, je ne sais pas. pentru mine e de ajuns. she delivers.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen