Seiten

Freitag, 7. September 2012

on a real ground, in real-time

pe m. l-am cunoscut deci recent, vinerea trecuta, la ziua a., prietena lui e. au fost colegi de servici - a., care acum va pleca si ea la kiev. m., francez, dar cu background marocan, a fost cam singurul nou-cunoscut cu care am stat de vorba, si pentru ca asa s-a nimerit, ca dispunere in spatiu, sa stam mai aproape. eu n-am stat pina foarte tirziu, nu ma mai dau de mult pe spate, nici un fel de petreceri, imi si reprosase de fapt la un moment dat "mon air blasé", si a venit dupa mine, la plecare, sa-mi ceara numarul de telefon, cum-se-fa-ce-de-alt-fel. i-l dau, mi-l da pe-al lui, ca daca poate sa ma sune, eu, desigur, de ce nu. dupa care se razgindeste brusc, "non, c'est toi qui m'appelles. aveam de gind sa-l sun, undeva pe la un joi, dar mi-a scris el chiar a doua zi, invitindu-ma luni seara in oras. am iesit, la o cafenea din neukölln, unde nu mai fusesem de prin 2003, cu profesoara mea de jazz dance de atunci.

m-am simtit bine, o seara amuzanta, relaxata, m-am bucurat din nou de ocazia de a sta cu cineva natural si direct, pentru care lucrurile stau in general destul de clar. in intervalul dintre cele doua intilniri ii spun a. ca urmeaza sa ies cu m., a. se uita sceptic la mine: "but you know, he is no intellectual. he is a good guy, but no intellectual". in linia asta insa si tot m-am simtit bine. poate asta e solutia, replica mea (intelectuala) la cliseul general al barbatilor care umbla ani de zile cu brunete sexoase cu sanii mari, si in final isi iau o nevasta satena si stearsa, de da toata lumea din umeri. m. mi-a deconstruit din prima seara citeva dintre ideile mele fixe, vizavi de mine. mi-am dat seama, once again si in ce decalaj permanent sint cu mine, eu cu ambitiile mele, care povestite brusc au parut atit de derizorii, neclare si chiar usor timpite. mi-a facut bine, repet, sa stau cu cineva "sanatos", si setat pe realitate, pe care sa nu-l mai tirii dupa mine, prin tot felul de cotloane ale mintii mele incilcite, din care nici eu nu mai inteleg de multe ori, nimic.

bine, sa nu exageram, si "sanatos" e aici un termen relativ. desi intra la no alcohool, no drugs, long term relationships, la o scurta trecere in revista (ma cam enerveaza "momentul"), ma crispez putin: fosta lui prietena, zece ani impreuna, venind dintr-o familie bogata, acum face masaje si e ingrijorat, zice, ca mai nou ii scrie ca se apropie sfarsitul lumii si s-a mutat intr-o piramida, cu partenerul actual. se plinge ca e atit de greu sa gasesti in berlin pe cineva "normal", ca multe din gagicile cu care a fost dupa ce s-a despartit de prietena lui au fost lesbiene (!). am dedus ca au fost, dar pina la el. cam asta e, sa nu intru in zona de nepovestit, deocamdata constat ca e bine si sa fii on a real ground and in real-time.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen